Ibland blir det festligheter, Då får grödorna vänta!

I lördags blev jag bjuden på en överaskningsfest för Lia Larsson som ordnades på Kungshaga i Orsa. Den ordnades av Lias föräldrar och ägarna till Kungshaga, 
Mikaela och Björn Friström.
Både Lia och Mikaelar dansar i Midvinterblot som är en långkörare i Mora. Eller Lia, Olivia som jag säger, är ju inte med längre sedan förra året då hon nu gör en solokarriär som sångerska.

En helt underbar fest med färgtema rosa/cerise och alla gick all in! Jag hade en gammal Hövilt utstyrsel som jag klämde ner mig i. Är nog typ 12 år sedan jag hade den på sist och den sprack inte. Vi artistkollegor från Midvinterblot sjöng och spexade lite på festen.

Midvinterblotensemblen och Björn Friström i keps och Mikaela tittar fram högst upp på bilden!

Allt är väldigt rosa skimrande:) Men det bjöds på mat och inte vilken mat som helst! Försökte ta lite fina bilder på maten, för varje tallrik var ett konstverk. Det är absolut lika gott som det ser ut!

                 Dessutom hade dom försökt göra så mycket detaljer på maten rosa, helt otroligt!

Är fortfarande så jäkla imponerad!

 Så otroligt vackert att man nästan inte vill ta och förstöra

En fantastisk fest helt enkelt! Om man vill ha en fest och letar ett lämpligt lokal så är Kungshaga ett perfekt ställe med flera rum till övernattning och världens godaste och finaste mat!

Nu står vi på framsidan, men baksidan på hotellet är det en fantastisk utsikt över Orsasjön!

 


 

Kommentarer