Armskrälle!!

Sitter och tittar mig omkring........oj, vad mycket de finns att göra, för att inte tala om vad som BORDE göras. Men där sket jag en lax eller va f...n man nu säger.

Efter lite för hård arbestbelastning, lite för länge får jag nu sona mitt brott.
Blir åter igen påmind om proteshelvetets betydelse, för hade jag kunnat hantera den bra kanske jag hade fixat överbelastningen bättre.

Var ner på Mora och skulle shoppa lite och kom på att jag ville ha sådana där hålla in fettet undekläder!! Valde typ kort underklänningsvariant. Inte så smart att prova en sådan kostymering när man har endast en hand som dessutom är obrukbar pga smärta tom i viloläge. Jäklar, lyckades få skiten över skallen, sen var de kört! Jag vart nästan fånge i provhytten! Någonstans mitt på kroppen satt detta fasta, hårt elastiska, hålla in fettetsvarta tygstycket och nästan kvävde hela mig.och jag kunde inte få den åt något håll pga armskrället! Som tur var räddade min dotter mig som var i hytten bredvid.

Så farligt var de väl ändå kanske inte, för tre svarta saker följde med hem i en påse.
Som tur är, behöver jag inte hålla i en mikrofon då jag sjunger då den är tejpad i skallen.

Egentligen tycker jag synd om mitt armskrälle, ska försöka låta den få återhämta sig ett tag nu.:)

Kommentarer