Magiskt ljussken mitt i natten!

Härom natten när jag skulle lägga mig tittade jag ut genom fönstret på trädgården som jag alltid gör, och såg detta fantastiska gul/orange/rosa starka sken kl:23.00!
Spöklikt vackert på något sätt, var nästan beredd på att någon liten älva skulle flaxa förbi!
 

Luktärtorna ser ju helt fantastiska ut i detta sken!
Att det var så starkt förvånade mig mest.
Men även skuggdelen fick detta magiska ljus.

Inte kan man tro att detta är mitt i natten?!

Vart man än vände sig var det så fint sken.
Till och med Dahliorna vart extra fina! Scrolla ned och se!








Man fick inte alls någon lust att lägga sig.

Rondell petuniorna riktigt sken upp med sin ljuslila/grå färg!


Ja, nog var det ett magiskt ljussken mitt i natten!

Tom. jag ser ut att ha fått ett skimmer! Nu är det äntligen semester med första dagens semesterdag idag måndag den 15 juli. Hoppas på bättre väder detta år eftersom förra årets semester regnade bort! :)



Kommentarer