Det är mycket nu.....!

Herregud så tiden springer iväg ju äldre man blir!
mycket har hänt sedan jag skrev sist, förra helgen var vi med vårt lilla företag Eld production på trädgårds och hantverksmässan i Tällberg! Vi har trädgårdsprodukter i corten, som eldkorg och marschallhållare, trädgårdssmycken etc. Otroligt mycket folk,  superkul! Kunde inte klaga med den här utsikten!
Våra nya produkter, dekorationsrutor med dalahästar Siljan runt gick jättebra!
Planterade fint i våra krukor,  hittade fler svarta petunior på mässan, fick jättemycket reaktioner på dom! 

köpte en söt bekymrad fågelskrämma, hon ska få heta Astrid och hon får ta över min oro för att hinna med allt i trädgården, smart va?!


Innan mässan fyllde jag år och blev firad fint av familjen. Gjorde en vacker tårta som jag tyvärr hade lemon curd i, det var sista gången jag använde det. Har testat flera gånger och det funkar inte!
Ligger ju en månad efter med trädgården pga sjukdom och dåligt väder, så då lyckades jag klämma in en konsert och en kurs! Har aldrig sett Beyonce, och i ärlighetens namn gillar jag inte hipp delen av hennes musik, men åh vad hon kan sjunga och vilken otrolig produktion!
Fast det som var mest otroligt var att jag fick med mig min man på detta! :)
Som att jag inte hade nog att göra ska jag denna helg med helt perfekt trädgårdväder sitta inne på en akvarellkurs i 2 dagar! Känns lite stressigt när jag ligger så långt efter, men vet att det kommer bli jättekul! Sålde föresten den här akvarellen på mässan! Nu ska jag packa väskan och ladda för målning, ha en trevlig helg! :)

Kommentarer