Kanske dags för ett inlägg så här efter 10 år!!



Nog för att jag visste att jag hade dåligt minne, men att glömma bort bloggen i 10 hela år var väl att ta i. Inte för att jag legat på latsidan direkt det har ju hänt MASSOR på dessa tio år och hela tiden har jag använt protesen, som tom blivit utbytt några gånger. Jag tycker om tanken med denna blogg "ur mitt handikapp perspektiv". Även om jag ogillar att se mig själv som handikappad, så är det ju faktiskt så. Det får och har fått en hel del konsekvenser, så nu tänker jag försöka fortsätta skriva om mig själv ibland och min resa genom livet med ett handikapp. Men först och främst min vill jag skriva om min trädgård.

 2011 köpte jag ett radhus och fick äntligen börja fixa med min egen trädgård. Som jag hade längtat!
Efter hand lär jag väl sammanfatta dessa 10 år, men det lär väl gå ganska fort med tanke på mitt minne!


Kommentarer