Snart, snart.....

Precis när man kommit igång med protesen så la den av!!
Typiskt, jag har väl aldrig varit så duktig med någon protes.

I en månad nu så har den varit "död"! Men jag är inte bitter. Har fått en ny tid nere i Örebro för att justera så att den passar bättre och såklart, för att väcka liv i stenklumpen.

Därför har jag haft ett litet uppehåll från den här bloggen.

Innan protesen dog, hade jag den på mig på mitt gym där jag går.
Upptäckte flera nya maskiner jag kunde träna riktigt bra på tack vare protesen.

Tidigare har jag bara kunnat förlänga min arm med gummiband på vissa maskiner, men nu kan jag alltså lägga till flera nya träningsmoment i min snedbelastade kropp. Precis där man oftast har som ondast mellan skulderbladen och nacken. TOPPEN! Superglad för att jag kan det!

Eller KUNDE, men snart, snart......:)

Kommentarer